איך יוצרים את התמונה המושלמת לניובורן?

רקעים- רצוי צבעים רגועים ונינוחים בצבעי פסטל- לא צבעים צעקניים מידי שמסיטים את הפוקוס מהבייבי שלכם.

הרקע יכול לשמש כשטיח יפה, עליו את יכולה להניח פוך, או קופסה יפה ולרפד אותה בשמיכה יפה ונעימה. אפשר להוסיף דובי קטן, נעליים, כובע בצד התמונה. כל דבר חלומי, קטן ורך שיכול לרכך את התמונה בצורה המושלמת. כדאי לא להעמיס מידי באביזרים כדי לא להסיט את המבט מהבייבי שלך, אבל כן להשקיע באביזרים. לא מומלץ "ליפול" לאביזרים הזולים מידי. ההשקעה הזאת משתלמת ומשפיעה רבות על הבייבי שלכם. בדים פשוטים ולא נעימים מידי עלולים לגרום חוסר נוחות וחוויה לא נעימה לתינוק. כל פרט צריך להיות מושקע במחשבה, כדי שכמה שיותר יהיה נעים, רצוי גם צבעים תואמים ומשלימים.

בטיחות- בטיחות היא לפני הכל. דאגי שיהיה איתך מישהו בשעת הצילום שישמור עליו בכל רגע. בנוסף, מומלץ לחמם את החדר היטב. עד כמה שנדמה לנו שהחדר חם- לתינוק יהיה עדיין קר וחשוב שיהיה לו חמים ונעים.

בגדים- הביגוד כאמור מהווה חלק חשוב בצילומים, חשוב להפקיד על צבעים ניטרליים ונעימים לעין. מומלץ גם להכין בגדים להחלפה, שכן ידוע שתינוקות לעיתים אינם שולטים על הסוגרים שלהם.

תאורה - אני אוהבת לקרוא לזה "תאורת חלון" במיוחד של הבוקר- הכי טבעית ונעימה. כדאי לדאוג למקם את הסט בסמוך לחלון/ ווטרינה. חשוב לא להשתמש עם פלאשים. מומלץ לא לסנוור את הבייבי עם תאורה אגרסיבית. בנוסף, צילומים מהסוג הזה מאוד משטחים את כל היופי של הסט ובעיקר של התינוק וגורם להיראות לזה מאוד לא טבעי.

גם אם אין מצלמה מקצועית, זה בסדר. חשוב להפקיד על יציבות במהלך הצילומים, גם כדי שיהיה פוקוס -במיוחד באזור של העיניים.

לשנות מיקומים-  לא להינעל על זווית אחת, לנסות זוויות לא שגרתיות. יהיה חבל שבסוף הצילומים הכל יראה אותו הדבר. את תראי שזה יצא מיוחד וקסום 😉

שיהיה המון בהצלחה!

 

אורטל קורן-צלמת נשיות והריון
תהילה שרון